Saturday, May 2, 2009

almost accident

tadi pas hantar amin kat stesen bas tpeng..aku ngan yakin nye bawak kereta proton wira abah kaler putih meluncur menuju ker maybank berdekatan..selepas abih kuar kan duit cadangnye nk gi balai polis trafik nk gi bayar saman..(kakak punya) sampai saja tak simpang empat..aku teragak-agak nk go straight or turn right..aku rasa jalan depan tu cam utk sehala..tanpa menoleh kiri jalan aku pon dgn suka-suka hati nye menyeberangi jalan tetiba kereta ford ranger kuning meluncur dgn lajunye depan aku...nasib sempat break..klu tak..mungkin bersepai kot keta wira..hmm..cuak hanya tuhan saja yang tahu..
adoi...selamat...hmmm..the moral of the story..sebelum cross jalan tgk kiri and kanan..and remember people who love u and people u love..end of story

4 comments:

e said...

bahaya la lia....so, pasni jgn careless lg time nak melintas jln yer...

FieZa said...

nx tyme drive carefully ya gurl!!

eliaa said...

baik...nex time lia be careful..thanks for caring

Denawi Usman said...

Salam Kenal, Kunjungan Pertama