Saturday, December 18, 2010

Year 2010

waa lama nye au tak tulis blog..hmm bila kte sunyi kte tulis blog..ikot kajian pompuan ni suka luahkan feeling dia guna blog..tak kira sedih ker happy ker..this is how we express our feeling..hehe cakap org putih ler plak..

tahun 2010 dah hampir melabuh tirai..tapi byk benda lagi yang aku plan tak jadi..

Aku tak paham nape pompuan especially aku ni hmmm..selalu merepek meraban...then lastly aku pon tak paham per yang aku nk sebenarnye dalam hidup aku..

for many thing happen...and it continue to happen again and again and again...

I'm deepppplllly sorry e..I don't know what goes wrong..i really dont know what to do..U are a great the most patient person i ever meet.. but the true is hurt when u not around aku rasa sunyi...

true love ni wujud ker??aku rasa ramai org yang sampai mati mencari...tp aku tak pasti..ada yang lucky coz he or she find his true love..

but me...still searching...jodoh pertemuan ajal maut and rezeki ni semua kerja Allah..

So biar la tahun 2010 ni berlalu..and aku redha ngan apa yang dah pon berlaku..Kalu ni semua berlaku atas kehendakNya utk menguji kesabaran & keimanan aku aku redha..

Aku harap sgt next year..dengan tahun baru ni membuka mata hati aku yang selama ni sentiasa ditutup oleh benda yang tak patut...supaya tahun baru ni aku beroleh kemenangan di dunia dan akhirat...

Aku da banyak wat dosa tahun ni.. mulut aku..tangan aku...aurat aku...so moga tahun ni aku nk dunia dan akhirat aku selamat...

No comments: