Sunday, October 19, 2008

6ixth sense tanpa



Resah yang ku

Ubah dalam kata

Melukiskan kesunyian

Tanpa engkau aku tak mengerti



Meski

Pagi itu menatapi

Akan sunyi tanpamu

Menemani aku sepi



Tanpa...

Cintamu aku resah

Tanpa...

Kasihmu aku hampa

Tanpa...

Dirimu aku mati

Hooo...



(Ulang chorus x2)



Kini benar-benarku rasakan

Dalam benuk hatiku tanpamu

Aku tak mengerti

Takut

Takut jauh dari dirimu

Kan kau tinggalkan aku sendiri

Tanpamu ku mati

Hooo...



Resah yang ku

Ubah dalam kata

Melukiskan kesunyian

Tanpa engkau aku tak mengerti

4 comments:

eliaa said...

video clip lagu ni cam 1 video clip from nickelback..klu tak siap kot..lagu ni utk kawan...

aRiL said...

lagu 'tanpa' ni...best gak...kire bleh jadi hitz ar...tahniah New Boyz!!

eliaa said...

hey sejak bila lagu ni new boyz yg nyanyi?ray alert ok..

e said...

ntah ray nih!!! ade ker new boyz yg nyanyi lagu nie.....tu la ray len kali alert tau...ni lagu baru dr exists lah ray..