Wednesday, October 22, 2008

malam pra graduan



semalam selesai la sudah malam pra graduan bg 1st batch from uitm bandaraya melaka..
mapra tlah dianjur kan oleh HEP dgn kerja sam exco2 mpp n suka ad hoc2 yg terlibat..
lia dengan bergaya nye mengenakan baju kaler coklat berserta kain songket hehe...
hmm
per yang best yer...
sure la makanan...yer la duduk ngn satu meja ngn class mate pompuan jd makanan kt meja ktorg pon tak la selicin meja sebelah..

seb bek da camera..so ble la bergambar ngn kawan 2 sekelas dan kelas len..
kata len member 2 yg aku kenal..

even ktorg berseronok aku tak lupa jgk yg esok pagi tu ada presentation..

adoiyai...penat nye..

tp overall bes la dapat bergmbr ngn kawan2 ..
tu jer...ntah la pasni ble ker jmpa dorg lgk..?

7 comments:

aRiL said...

majlid pra graduan kiteorg dulu lg best. Mawi dtg buat show lg. huh!..

e said...

mawi??? aku xnmpak pun ray...mgkin aku p toilet kot time tu..hehe! ray, lia pakai kebaya ray...i dunt believe it!!!


p/s: lia, tlg dress up bnda yg sama time ktorg dtg malaka k...e nak tgk...heheee

aRiL said...

kebaya? aku sbnrnye confius...kebaya dgn kebarung nih. Nak tnye gf..segan..nanti dier ingat aku nak beli kan utk dier plak.

e said...

Haha...best btol ko ade stdy gf er....apa ssh ray, klu ko takot gf ko assume mcmtu, better ko tnya mdm wajhi ke pn sharifah ke pn aizan ker mst diorg akan explain kat ko...hahaaha

eliaa said...

hehe...lia nye blog ni dah jd cam chat room korg yer..hehe...
salah la e...mana ada lia paki bju kebaya ..kebarung pon bukan..hehhe

aRiL said...

chat room ye? bangga lah tuh. PLEASE COMMENT KAT BLOG AKU JUGAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e said...

bkn kebaya?? nak tngoookkkkkkk.....