Sunday, October 26, 2008

boboy&gugurl @ melaka






finally...
holiday yg dirancang selama beberapa bulan yang lepas antara gugurl and boboy...
telah selamat dijalankan..even byk la kekurangan dr segi attendant hehe.. tak pe for atie n farah its ok..family 1st rite?
b4 i proceed allow me to introduce who are gugurl and boboy
boboy: remy aka budin, zairi aka e, din, ray aka buncit(jgn marah lia just nk bermesra)
and aimin...
gugurl:elia aka lia, yus, adeq, atie(hari 1st jer) angah, nana, and yati..
baik la proceed report
day 1
ketibaan geng boboy dr kl kul 11 lebih..pastu dorg dibawa utk sapper kt rantau..
pastu byk jenjalan gi the jetty..al kisah nk bawak dorg gi karaoke..unfortunately the jetty hampir ditutup..so ktorg dgn seronok nye hanya bergambar sekitar kawasan the jetty(tu la korg mkan lelambat sapa soh?) kemuadian saja nk bwk boboy gi area eye on melaka...area tu bila malam hampir2 tua dah cam jalan hj taib plak..mana tak si pondan bertengek kt situ..
hey sory la..anggap jer kte even k..
bila dah puas ktorg pon call it for the nite..maksud..tamat bahagian satu...

5 comments:

e said...

1st for all e nak ucp thanks a lots kpd gugurl coz melayan kerenah kitorg yg bermcm2 rupe selama 3 ari 2 mlm ni..hehe

tuk 1st night event, e slaku bndhari n diplomatik tuk pihak boboy nak mintak maaf atas kelewatan kami tiba d mlaka k...(apa lg er nak ckp...xtau nak ckp coz happie sgt) hahahaha

eliaa said...

yer ker?
tak per..
at least kte suma hav a great time ...

aRiL said...

Aku sedey btul la...sape punye idea utk buat trip ni ar? klu xwat trip nih..aku x ar sedih cmni (sambil nangis). Aku xkira, minggu depan kiteorg (boboy) akan pegi melaka lg..utk 2nd trip. xkira ar..korg ade exam ke, aku dan E bz wat report ker. Gugurl...tunggu kami!

e said...

aku pun sedey beb...serius aku xtipu!!!! adoii...nape la aku ade perasaan cenginihhhh...arrrr

eliaa said...

huhu..beetol ker korg sedih?
ktorg lagi sedih..bila kte sma da amik jalan msg2 rasa sayu jer..
mana tak 2 hari wei kte merongeng..
tup tup..bila suma da balik rasa sunyi plak..ktrg aku tgu korg cam biasa wei..